CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Let's Search

Loading...

Saturday, December 31, 2011

Welcome 2012..! Bubye 2011..!





HEPY NEW YEAR to everyone! Tak sangka kejap je mase berlalu kan. Pejam celik pejam celik da 2012 da. This year umor aku pon meningkat la lg setah0n. 21st this year. FUhh! cam tak caye je. Da ley kawen da k0t. Mengundi pon da ley. Ahaha..Tahun baru, azam baru, semangat baru, rambut baru, eh! tercakap pulak.HAHAH..Azam tahun ni aku nak buat yang terbaik la lam ape2 jua yang aku wat. Aku nak jadi yang lebih baik tahun ni dari tahun sebelomnye. Jadi seseorang yang berguna pada keluarga, agama, bangsa dan negara. CEwwahh! I want to leave behind the sadness and painful moments in 2011 and have a new start that full of joy and happiness. Aku nak lupakan the most painful moments that hurt my heart in 2011. Dont want to remember that again. Start to open a new book in 2012. Hope this becoming 2012 may brings brightest days in my life. Tak nak pikir sal cinta2 dulu. Jangan mencari cinta, Bia cinta yang cari aku.HAHA..Abes kan sem dulu. Buat yang terbaik apiz last sem ni. Go Apiz Go! Chaiyok2..!LOL~

WELCOME 2012!


No comments:

Post a Comment